Ekransız bebekleri nasıl oyalıyorsunuz? Biz 4. Aya girmek üzereyiz, diş, atak, uyku gerilemesi ne ararsanız var. Asla sakinleşmiyor kolay kolay, oyuncakları ile oynamıyor benimle bile, sırtı zaten yer görmeye gelmesin kıyametler kopuyor, sürekli kucak, kısa gündüz uykuları… Çok yoruluyorum gün içinde siz nasıl başa çıkıyorsunuz? Ben bazen arada kısa süreli benim sesimin eşliğinde kırmızı balık vs açıyoruz 😬 öyle duruyor beyefendi