linosko1 tugceduru23 her ayın zorluklari farkli 25 aylik kizim koltuk tepelerinde mutfak fanyansinin uzerinde nerde tehikeli sey var o orda. Evde her oda kilitli sadece odasi ve salonlar acik sartlar cok zor 😆 ama 4 aylikken de oyalamasi zor oluyor tabi ekranlik degil ☺️
cokbilmismom gulsen13 maalesef ki o ekran bagimliligi hep bir iki dakika ile başlıyor etrafımda o kadar çok arkadaşım var ki öyle yapan sonra pişman olan o yüzden bu şekilde yazdım sizin için çok çok erken çünkü. Kriz anlarında balkona çıkarın camdan baktırın hemen elini yüzünü yıkamaya gidin bizim ki suyu sevdiği için bunu yapardım vs
isufumveben Ekran bir seçenek olmamalı sizin için şu anda. Annesi olarak ona ne iyi geldiğini, rutinlerini en iyi siz bilirsiniz veya zamanla keşfedersiniz. Ekran düşünmek onu şimdiden köreltmek gibi olur
gizematadeniz gulsen13 henuz cok kucuk sonra uyaran eksikligi derler otizm derler üzülürsün ondan diyorum
Gul-42 gulsen13 ay sacmalamıssın 4 aylık bebek ne ekranı ses olur ekran olmaz ne oyalaması bır cogumuz boyleydı yanı oturup sureklı cocuklayız aksama kadar iş güç falan yok yemek yemek hak getıre😃
mamabear_ gulsen13 4 aylık bebek nasıl oyuncaklarıyla oynayıp kitapla ilgilensin ki. O aylarda en fazla oyun halısında vakit geçirebilir. Sesli çıngıraklar, hışırtılı kitaplar verebilirsiniz. Tummy time kartları gösterebilirsiniz ve dışarıda bol bol yürüyüşler yapın. Ben kızımı hep slingde taşırdım kucak istediği anda bağlardım o şekilde her işi yapardım. O aylarda bebek hala çok sık uyuyor zaten. 4 aylık bebeğe ne ekranı daha çok küçük.
Gul-42 mamabear_ aradıgım yorum yanı kadın ekran dıyor 4 aylık ne ekranı sımdıden ekransa valla 5 sene gecmez yani
gygo gulsen13 kitap okuyorum kartları gösteriyorum cee ee kitsbıyle oynuyorum ama bi yerden sonra tükeniyo bende görüntülü arıyorum birilerini öyle geçiyo
nnoktaa gulsen13 oyuncaklarıyla oynamaması normal. Tummy time kartları yaptırabilirsiniz. Anakucağına oturtup karşısında gözlerinin içine bakarak konuşabilirsiniz. Gün içinde yaptıklarınızı anlatabilirsiniz. Aynı şekilde eşiniz de yapabilir bunları. Bol bol konuşun yüzüne bakarak.
smileylaylom gulsen13 çocuk şarkıları söyleyebilirsiniz siz ya da açın telefondan, sulu mat ilgisini çeker, tırtıl, hışırtılı kitap, tummy time kartları, ayna, sesli kitaplar
zehross00 gulsen13 Ara ara atak donemleri oluyor yapacak bir şey yok, ekran için de çok küçük daha. Hışırtılı kitaplar var onlardan eline verebilirsiniz. Oyun halısı çok ilgisini çekecektir kızımda o aylarda en çok kullandığım şey oydu piyanolu olan. Hiç durmuyorsa bebek arabasina koyun dışarı çıkın ama lütfen ekran vermeyin gelişimine o kadar etkisi oluyor ki gerekirse işi gücü bırakıp bir tek onunla ilgilenin. Benim kızım kadar ağlayan bir bebek görmedim ama yine de açmadım bu bir marifet değil tabii ki ama açmak da mecburiyet değil, çok çok siyah ekran eşliğinde açıp söyleyin o şekilde de durur. Allah kolaylık versin
Karmom gulsen13 neyse sadece bir soru karşısında bu kadar bedduaya falan girdiğine göre en azından yanlış bir davranış olduğunun farkındasın, benim de tek dileğim kalbinin iyileşmesi, sevgiler 🌺
mihraninannesi010725 gulsen13 telefon hiç vermedim 11 aylık oyalıyorum bir şekilde ilgisini çekmeye çalışıyorum ama son 1 aydır tvye bakıyor yanına çizgi film açmıyorum reklam bakıyor bazen kumandayla kanal değişmeyi öğrendi öyle başkada vermedim daha küçük seninki aslında oyun halısı var hani piyanolu ondan var mı kızım 6 aya kadar oynadı onunla
gulsen13 mihraninannesi010725 ya varda sırtı yer gördüğünde ağlıyor o yüzden pek ilgilenmiyor bir şekilde alıştıracağım
kkelemcisoy gulsen13 benim de öyle oldu sonra oturmak istediğini farkettim sırtını yaslayıp koltuğun köşesine oturttum önünde birlikte oyuncaklarıyla oynadık rahat ettik bi deneyin derim
Gul-42 gulsen13 yahu konu bumu annelık mı yanı annelık ozeldır kımse kımseyle kıyaslayamaz sacmalamayın 4 aylık bebek ve ekran dıyorsunuz yanı ıkısı bır arada sırıtmıs