fairytale07 geçmiş olsun bende aynı şekilde düşürdüm yataktan apar topar acile gittik o aylarda , baygınlık hali kusma uyku hali var mı bizi tomografi çektirmediler küçük diye gözlem altında tuttular 6 saat falan sizde takip edin , eğer bunlar yoksa sorun olmuyor genelde bi ben aynı şekilde uyuya kaldığım için düşürdüm bi de eşim altına alırken düşürmüştü bişey olmadı ama çok korktuk , yatak bariyeri alın en kısa sürede yanınızda uyuyacağı zaman rahat olur