fairytale07 ne yazık ki. 7.5 aylıkken ateşlenmişti çok huzursuzdu, bizim yatakta anca uyutabildim. Normalde ben de yanında yatacaktım ama bir baktım çişi altına geçmiş, hemen bez alıp geleyim derken bir çığlık koptu, aklım çıktı. Ertesi gün hemen bariyer sipariş ettim. Yatakta o kadar hareketli ki bu bariyer olmasaydı yine düşebilirdi