Bebeklerin kendileri yürüyebildiğinde düşe kalka büyür mantığıyla söylenilen düşmesi normal olan. Düşme ihtimalini bile bile yanınıza almışsınız kaç kere, bile bile lades. Kusma, göz kayması vesaire de olmasa hastaneye götürün. Kafatasında bir hasar var mı vesaire bakılsın, defalarca düşmüş yavrucak.