okk -sevimlipolyanna- yeni yıla girerken asker yemin törenine gidip askeri alıp dönücez muhtemeln yolda giricez 🥲😄
maygirl -sevimlipolyanna- 3 evli çift aile olarak evimize yakın bi otelde yemek yiyip aynı yerdeki eğlencesine katılıp eğlenip eve döneceğiz.10 dk mesafemde daha uzağa gudemeyiz trafikten işkence olurdu şehir içinde.
Kuzey_Melis_Momm -sevimlipolyanna- Ben çekirdek ailemle olacağım kendi evimizde kocam çocuklarım birini Noel baba yapacağım birini Noel anne baş başa kutlayacağız rakı içeriz her yılbaşında yaptığımız gibi yanına kanat düşünüyorum mezeler filan yapacağım 🎄 🎄
ftmylm -sevimlipolyanna- PTT-pijama terlik televizyon gerçi tv de yok çocuklar bakmasın diye açmıyoruz😕
smileylaylom -sevimlipolyanna- üniversiteden çok sevdiğim 2 arkadaşım eşleriyle beraber gelecek bizde toplanacağız. Benim bebeğim 11 aylık arkadaşımın bir tanesinin bebeği de 4 aylık. Ocakta oğlumun doğum günü var hem onlarla erken kutlama yapacağız hem de çocuklara noel baba kıyafeti almıştık çekim yapacağız ❤️ sonrası sohbet muhabbet
aslhns -sevimlipolyanna- çok ozendim yazdıklarınıza ya 😍 gurbetteyim eşim ve çocuğumla evdeyiz öyle ☺️
defnedilej -sevimlipolyanna- Eşim polis ,bende hemşireyim.Dolayısıyla hep yolbaşında ikimizde nöbetçi olurduk.Bu sene kızımızla evimizde sakince bir yıla girmeyi planlıyoruz.Tabi eşim göreve gitmezse🥰
Mryasmin 1 Ocak benim oğluşumun doğum günü 🥰 doğum günü kutluycaz eşim ben eşimin babası ablamlar ve bir kaç arkadaşımız olucak Allah nasip ederse 🥰
Ogulluana -sevimlipolyanna- evdeyiz güzel bir akşam yemeği ve sıcak şarap keyfi yaparız en kötü PTT yaparız ama her türlü evdeyiz 😀