hepoyleolurzaten___ -sevimlipolyanna- sıradan bir gün bizim için ailecek vakit geçiririz her zaman olduğu gibi
kuzucuk24 -sevimlipolyanna- eşim ve oğlumuzla geçen sene oldugu gibi sevdiğimiz bi kafeye gidip bişeyler yeyip vakit geçirip güzel bir anı resmi bırakıp evimize gelip evimizde vakit geçiririz❤️
Miraay_123 -sevimlipolyanna- Ben kutlamicam maalesef zaten kimse yok kızımla ben evdeyiz ocak 1 benle eşimin doğum günü o gün bişeyler yaparım diye düşünüyorum 🥰
gokce3535 -sevimlipolyanna- bızde gurbetteyız ve eşim o gun nöbetcı ben oglum ve kedı oglum olucaz sadece
aybukesimsek -sevimlipolyanna- benim yaşadığım yer küçük bir ilçe burda genelde kimse kutlamaz takvime bakıyoruz ama aklımıza gelmemiştir 😂