-sevimlipolyanna- Ay harika plan keyifli geçsin inşallah 🙏🏻 Geçen sene annemler şehir dışından gelmişti biz de kalıyorlardı, onlar bizde olunca, oğlumun da ilk yeni yılı idi, kayınvalidemleri de davet ettim, hep beraber bizde kutladık. Ama hem biraz gergin geçti hem de aşırı yorulmuştum beş aylık bebek ile 😂 Bu sene oğlum, eşim ben başbaşa evde olacağız gibi duruyor 😌