mimozam Her yıl kayınvalidem de toplanırdık bu yıl 5 aylık bebeğim ve eşim ile birlikte 3 ümüz başbaşa olmak istiyoruz ilk yılbaşımız böyle olsun istedik😇🥰
-sevimlipolyanna- mimozam Biz de çocuğumuz doğduktan sonra ki ilk yılbaşında kendi ailemizle bir aradayıdık çok güzel oluyor 😍🫶❤️
Pamukhanim_ -sevimlipolyanna- evimizde kızım eşim kutluycaz dışarıda bir yemek yeriz sonra evimize gelir büyük ihtimalle 12 olmadan uyuruz
BuzluKahve -sevimlipolyanna- annem de kayınvalidem de onlarda olsun istiyorlar. Aslında her türlü beraber olacağız ama bu sene ben de bizde olsun istiyorum.
bihterziyagil__ -sevimlipolyanna- Ben geçen yılbaşı günü hamile olduğumu öğrenmiştim o yüzden bizim için özel bir gün eşim oğlum ben evde kutlayacağız güzel akşam yemeği falan
denizalismom -sevimlipolyanna- oğlumu yatırıp eşimle baş başa bişeyler yiyip içerek kutlamayı düşünüyoruz. İlk kez baş başa olacağız eşimle 🥰
aybukesimsek -sevimlipolyanna- biz malesef yılbaşı kutlamıyoruz onun için evde otururuz muhtemelen geçen yıl eşimle denize balık tutmaya gitmiştik ta o gün yılbaşıymış o kadar ilgilenmiyoruz ki aklımıza gelmedi 😂
-sevimlipolyanna- aybukesimsek Kız takvime de mi bakmıyorsunuz bugün günlerden ne diye 🤣 Sosyal medyadan, dışarıdaki mekanlardan, sokaklardaki süslemlerden illla belli oluyor yeni yılın geldiği😂
_Hera -sevimlipolyanna- Bu yıl ailemize kızımız katıldığı için dışarı çıkma planlarını gelecek seneye erteledik ❄️🌸 ailelerimizin yanına gidip güzel bir yilbasi konseptli masada yemek yeriz 🫠 sonra güzel sohbetler ..
aybukesimsek -sevimlipolyanna- benim yaşadığım yer küçük bir ilçe burda genelde kimse kutlamaz takvime bakıyoruz ama aklımıza gelmemiştir 😂
idilingo -sevimlipolyanna- bu sene üç kişi olduğumuz için evde olacağız eşimle minik güzel bir sofra kızımı uyuttuktan sonra da sohbet muhabbet 🥰
-sevimlipolyanna- patlakprezervatif hahahaha eşim de aynısını dedi 🤣🤣🫶🫶 sizde beni hatırlayanlardansınız 🤣🤣
[silindi] -sevimlipolyanna- ablamlar şehir dışında her sene onlara gider onlarla oluruz gelenek oldu. Bu sene de öyle olacak bir sıkıntı çıkmazsa ♥️