Umutoglum hellow yaa evet ilk oğlumda kan değerim 6 iken hamileydim hiç bu kadar usumemistim kışın şimdi kan değerim 18
suheyla92 Umutoglum ben bebek rahmime dustugunden itibaren yanmaya başlamıştım hala da o çocuktan onceki üşümelerim yok
bussbety Umutoglum hamileliğimi öğrenmeden önce eşimin kalın polarlı giyinmeme rağmen battaniye yorgan ne varsa bana örttüğünü biliyorum. Elim ayağajm buzdu resmen. Ne zaman takviyeler iştahım arttı geçti hepsi . Bir süre sonra da yanmaya başladım
Umutoglum bussbety inşallah ya ben bir yıldır zaten kan hapı da kullanıyorum aslında ama hâlâ çok düşüktü. Hamilelikte hangi takviyeyi kullandiniz