birdemlikcay Umutoglum Evet ilk zamanlar aşırı üşüme oluyor sonra bebek büyüdükçe yanma başlıyor ter içinde kalıyorsunuz 😄
gurbetteanne10 Umutoglum Allah yardımcın olsun sağlıklı olsunlarda zaman bir şekilde geçiyor büyüyorlar 🥹
mmisa Umutoglum Ha ben hamileliği sonu sandım aşkım hamileliğin sonu Bazısı yanıyor bile ama peluş takımları alsana üşüme ben öyle yapmıştım