bsraygt1205 bende ilk doğumumda oglumu özelde doğurdum normal dogum bizde de kan uyusmazligi var. Acilmam tamamlanana kadar benj nst ye bağlayıp olece yatırdılar. Ne hareket ne yürüyüş. Verdiğim 3500 tl de cabası (oğlum suqn 4 yaşında)
18.10.2025 tarihinde de kizimi devlette doğum yaptım.
Ona da ilk basta özele gittim ama muayene ücreti çok arttı ve doguma 35 bin dediler bende devlete döndüm 4. Ayda her sey gayet güzel ilerliyordu ta ki son ana kadar doktor bebeğimin suyunun azaldığını söyledi ve bana sevk verdi. Üniversite hastanesi gittim carsamba günü sevk verir vermez bana suyun biraz azaldığını ama bebeğe yeteceğini sıkıntı olmadığını cumartesi tekrar gelmemi söyledi . Cumatwrsei tekrar gittiğimde suyumun artık iyice azaldığını ve doğumu başlatalım dediler ve yatış yaptılar. Yatıştan doguma kdar doğum anından hastaneden çıkana kadar o kadar güzel ilgilendler ki. Ara ara nst ye bağladılar platws topu verdiler yürüttüler canım cicim kuzum die hitap ediyorlar hep o kadar pozitif bi doğum oldu ki dogum anında da bi o kadar güzeldi her sey. Aşırı memnun kaldım iyiki sevk vermişler ve iyiki gitmişim. Bence biraz qrastirip devlete gidebilirsiniz . Özelde görmediğim ilgiyi ben devlette gordum