bsraygt1205 hem devlet hastanesinde hem de özel hastanede hemşire olarak çalıştım, eşimde devlet hastanesinde ve kararımız kendi devlet hastanelerimizi baz alarak kesinlikle özel hastaneydi. Burada tabi en önemli faktör doktor, iyi bir doktor ise belki devlette düşünülebilinirdi ama ben biraz da doğum gibi özel bir durumda iyi bir hizmet bekledim. Hiç pişman da değilim, travma yaşadığım hiçbir olay olmadı, çok iyi bir hizmet aldım bakınca da iyi anımsıyorum. Ben sezaryen oldum ama bunun nedeni de çocuğun kafa çapı büyüktü, doktorum istersem normal için zorlayabileceğimi de söyledi ama sorun olursa sezaryene döneceğini iletti, biz de risk istemedik. Tabi devlette doğum yapıp çok memnun olanda var, burada gerçekten şans faktörü var. Kız kardeşim ve kuzenim aynı dönemde devlet hastanesinde normal doğum yaptılar onlar mutsuzdu. Ama bir arkadaşım üniversite hastanesinde normal doğum yaptı çok memnundu.