bsraygt1205 normalde devlet hastanelerine karşı değilim, durumum olmasına rağmen özeldense ilk tercihim devlet hastanesi olur ancak doğum ve diş konularında kesinlikle özelciyim, bence tasarruf asla yapılmaması gereken iki branş bu ikisi. Doğumumdan önce yüzlerce doğum hikayesi okuyup dinlemiştim, devlet hastanelerinde olan doğumlarda kabus gibi şeyler okudum. Kendim de özel hastanede vajinal doğum yapmış biri olarak çok konforlu bir süreç geçirdim, ebesinden hemşiresine çok ilgili ve kibardılar ve işlerinde iyiydiler. Ve en önemlisi süreç benim istediğim şekilde ilerledi, şansım da iyi gitti, suni sancısız tamamen doğal doğum yapmış oldum.