bsraygt1205 ilk özelde normal doğum oldu cok ilgilendiler kızdım bağırdım o acıyla hoş gördüler. İkinci mecburen devlette sezeryan oldum iyi olanlar vardi ama o kadar kötü kalpsiz davranan gördüm ki kolumu boynumu mosmor yaptılar kesiyi hissediyorum, diyordum inanmıyorlar dı hemşire tırnaklarını ettime batiriyordu. Sonra genel anestezi verdiler uyandırırken tokat atıyorlardı surekli şunu hatırlıyorum çok ağrıyor demiştim gülüp tabi ağrıyacak demişlerdi korkunç bir travma oldu bende . Bebegim küveze girdi onun acısı da cabası