bsraygt1205 şehir hastanesinde doğurdum. Eşim yanımdaydı bir ara su almaya gitmek istedi tamam o sırada suyum gelmişti korktum gitmeeee diye ağlamaya başladım 😄. Hemşire o ne yapacak biz buradayız bırak gitsin dedi😅 ilk başta göndermeyip sonra tamam çabuk gidip gel dedim.
Odaya sürekli gelen alttan muayene yapan olmadı bu sebeple eşimle önce sohbet ederek başladık sonra sancılar artıkça saniye hesabı yapmaya başladım.
En son ana doğru doktor geldi. Kesisiz, ufak tefek yırtıklar ile bitirdim doğumu. Fotoğraf çekmek aklımza gelmedi doktor hatırlattı o sayede fotoğraf çekildim, bebeğimizin kordonunu eşim kesti. Yırtıklardan dolayı parça parça dikiş atıldı.
Sadece temizlik personellerini terslemek istedim ama niye yapamadım bilmiyorum. Çünkü çok dikkatli dikkatli bakıyorlardı doktor da fark etmiş olacak, hızlı olmalarını söyleyip odadan çıkardı.
Yine olsa yine aynı hastaneyi isterim