meloke büyüdükçe rahatlıyorsun bence. Tam tersini düşünenlerde var ama kızım şuna 1 yaşında ve eskiye nazaran daha rahatım. En azından iletişim kurabiliyorum, dediklerimi anlıyor az çok, yada ben onun ne istediğini anlayabiliyorum. Geçecek inşallah sabredin 🌼