meloke bence ikinci çocuğu yapanlar ilk çocuğun akıllı olmasından olabilr. Benim yavrum 2,5 yaşa gelince çok akıllıydı evet yaramazlık yaprdı ama hırçın aksi çocukluğu yoktu. Biz öyle karar verdik. Kardeşi olsun diye . İlk bir buçuk yıl diş çıkmaları hastalıkları filan diye geçiyor 2,5 yaşa doğru rahatlıyorsun sonra tam rahatlık dürtüyor yapıveryorsun hep böyle kalmıyor yani canım büyüdükçe rahata eriyon🤣