meloke teşekkür ederim. Herkesin hayat temposu farklı olduğu için hem çalışmak, hem çocuk büyütmek korkutucu gelebilir, ama insan alışıyor. Ben tam tersi evde oturamıyorum, ev hanımlığını yapamıyorum. 1 aydır uzaktan çalışıyorum, kendimi, evimi saldım resmen. Hamileliğimin son ayı bir de hiç enerjik olamıyorum. Mesela işten gelince hemen yemek yaparım, yeriz toplarım, yemek pişerken çamaşır atarım, hafta sonuna sadece ütüleri biriktiririm. Robot süpürge çalışır, ortalığın tozunu alır. Bu şekilde düzeni sağlayabilirim. Hafta sonuna program yaparım. Ama şimdi bunun hiçbirini yapasım gelmiyor, ev ortamı beni çok fazla relax yapıyor.