meloke şimdi ikinciyi bekliyorum, büyüğüm 5 yaşında, doğum iznine ayrılacağım bu hafta. Bütün atraksiyon doğumdan sonra bekliyor tabi. Şu an kendimi hazır gibi hissediyorum, bakalım nasıl olacak. Ev işlerine eskiden hep kendim yetişmeye çalışıyordum, artık temizliğe abla geliyor. Kızım kreşe gidip geliyor, aynı zamanda ben işe gidiyorum. İkinciyi büyüt, işe başla, bir de seneye kızım ilk okula başlayacak. Neyle karşılaşacağımı daha tahmin bile edemiyorum 🫠 ailede tek çocuğum, hiç akrabam yok oturduğum yerde. Bildiğiniz tek başımayım.