Koalina ya inşallah geçer en kusa zamanda emmesi maddi manevi çok iyi ben emzirmeyi çok istedim mama devamlı oldugu için emmedi bazen emzirmeyi özledigimi hissediyorum mama desen fiyatlarının haddi hesabı yok ve büyüdükçe daha fazla masraf oluyor silikon ucla emzirince gene daha az agrı yapıyordu bende 2 aya anca iyileşmişti inşallah geçer birde kremdeçok hassaslaştırıyor biraz da krem sürmeden soguk sıcak kompreslerle destekle 😕 geçsin inşallah