Koalina Nnnnn Benimde Philips avent taktım ama sğrekli düştü sizin ki göğüse direk yapılıyor öu nasıl kullandınız acaba
Nnnnn Koalina ben iç çamaşırımla beraber kullanıyorum sütyen kullanmasam benim de düşüyor sütyenin takıyorm göğsümede Kalkan’ı koyuyorum duruyor o şekilde rahatsız etmedi hiç ucundaki deligi tam memenin içine gelcek şekilde koy
Nnnnn Nnnnn iç çamaşırın biraz büyük geliyorsa tam göğsüne yağışmıyo da olabilir .Ben bi ara destekli sütyenle denedim o zaman Benide çok rahatsız etti kaydı hep ondan sonra emzirme sütyeniyle Veya desteksiz yarım atletle kullandım bi sıkıntı yaşamadım
ertugrulbey19 Ben de mycey kullanmıştım herşeyi deneyip geçiremediğim göğüs uçlarım onunla ve garmastan pomad sürerek 3 günde geçti. Sürekli takiyordum ben emzirmeden sonra krem sürüp kalkanı yıkayıp takiyordum. Hem süt biriktirmiştim o şekilde
Nnnnn Koalina iç çamaşırın biraz büyük geliyorsa tam göğsüne yağışmıyo da olabilir .Ben bi ara destekli sütyenle denedim o zaman Benide çok rahatsız etti kaydı hep ondan sonra emzirme sütyeniyle Veya desteksiz yarım atletle kullandım bi sıkıntı yaşamadım