Feyzey35 Dediğim gibi yalnızca 1-1,5 ay kadar kullandım. Zaten o dönemde sık sık emzirdiğim için hem sürekli boşaltıyordum hem de temizliyordum. Sürekli göğüslerimi yıkayıp kremliyordum. Ben çok sorun yaşamadım. Akan sütlerin çocuğunu dökmek zorunda kaldım ama rahat kullandım.