piyanistbanabirak bende öyle düşünüyorum. Çünkü 2 yıl lazere gittim çok güzel bitmişti. Sonra ilk kızıma hamile kaldım tekrar çıktılar. 2’ye de hamile kaldım yine arttılar. Artık doğum serüvenimi bitirdim. Bende evde lazer cihazı düşünüyorum. Çıkçıkta artık yapardım. Çünkü dışarıda bir yere gidince her kıl çıkmaya para vermek zorunda kalacağım