deniz255 hic acımadı zaten orası uyuşuktu ki kac ay geçmiş mümkün değil acımaz yorumlar da gerçekten abartmışlar dikisin bozulması falan gerçekten şaşırtıcı dogumdan beri düzenli 8 aydir gidiyorum hiç bir ağrı sızı enfeksiyonu dikis bozukluğu yaşamadım