deniz255 Kızlar merhaba, Sezaryen olalı 4 ay oldu. Ağdaya gidebilir miyim? Giden var mı? Dikişlerde sorun yaratır mı acaba?
oylesinebiri__ deniz255 40 günde gittim aylarca devam ettim sonuç hüsran dikiş yerimi bozdu hep ağda pişmanlık dikiş yerim kalınlaştı batmaya başladı doktora gittim ağdadan olduğunu söyledi ağda çektiği için ordaki deri incelmiş zamanla dikiş üzerindeki de kalınlaşmış dedi o günden beri gitmiyorum tabi herkeste aynı olmayabilir
cicianne_ deniz255 sakın gitmeyin mahvoluyor insan.kaç kişi de sordum herkes şikayetçi.tavsiyem lazere gidin müsaitliğinşz varsa.sadec orası için bile olsa gidin cidden.ben öyle yaptım rahatım biraz
asao deniz255 hic acımadı zaten orası uyuşuktu ki kac ay geçmiş mümkün değil acımaz yorumlar da gerçekten abartmışlar dikisin bozulması falan gerçekten şaşırtıcı dogumdan beri düzenli 8 aydir gidiyorum hiç bir ağrı sızı enfeksiyonu dikis bozukluğu yaşamadım
deniz255 cicianne_ daha önce gittim lazere. Maalesef pcos olduğu için kıllarım bittikten bir süre sonra eskisi gibi oldu. Ben sezaryen sonrası gidilip gidilmediğini öğrenmek istedim. Ağda da beni mahvetmiyor kendim de yapabiliyorum ama şimdi doğum sonrası ilk ağdam olacak o yüzden kuaföre gitmek istiyorum 😂
rumeysadc1 Ben 6 ay sonra gittim zaten uzmanlar da bu şekilde öneriyor daha erken gitmek çok riskli bence
deniz255 rumeysadc1 ay neböm 4 ay oldu ya dikiş yerim de düzgün bayağı. Ama yine de bekliyim 2 ay daha ne olur ne olmaz
oylesinebiri__ Yawasabeheyranarasokaktasan Oo kız ben 3 yıl boyunca tüm vücut gittim sen düşün artık doğumdan sonra bile devam ettim 😂
deniz255 alpaslanmom_ ilk doğumda hissetmemiştim 1 yıla yakın ama bunda hissediyorum orayı ya hissizlik yok
Winner Sakın gitmeyin. Çok Ağrı yapıyor. Ayrıca enfeksiyon kapma riski de var. Tüy dökücü ile idare edin derim. En az 6-7 ay geçsin hatta 1 yıl ağda için.
deniz255 piyanistbanabirak lazere gittim maalesef. Pcos olduğu için bittikten bir süre sonra tekrar kıllanma oldu genitalde
ffatma1 deniz255 ben 40 gün bile olmamıştı gittim bir problem olmadı ama doğum şeklinize göre değişebilir ben sezeryan yaptım gideceğiniz kuaföre danışın isterseniz
piyanistbanabirak deniz255 evde kullanabileceğiniz lazer de alabilirsiniz böylelikle sizde kurtulursunuz