Kitsu ben ehliyet alalı uzun yillar oldu.direksiyonum gayet iyidir ona rağmen ilk sinavda kaldım.Nedeni ise;sınav esnasında aklım araç içindeki eğitmenlere takıldı,sürekli hata yapcam,yapmasamda bisey mi unuttum,eksik oldu düşüncesi bunlar geçip durdu aklımdan hep.yıllardır araç kullanmasını bilen biri olarak sinavdaydım ve bu kasıntılarım,düşüncelerim yuzunden aracı stop ettirdim🤣🤣asla asla hayat boyu en acemelik zamanimda bile yapmadığım bişeydi bu..Düşünme,panik olma,rahat ol,egitmenler yokmuş gbi kendi halinde davran.geçtim mi,kaldım mı,hata mı yaptım gibi düşünceler olmasın sinav anında aklinda yeterli.Başarılar.