16 yıldır araba kullanan bir kadın olarak söylüyorum ki yağmurlu havada şeritten çıkmak çok normal. Neden olmasın böyle? Tavsiye edebileceğim şey şu, çizgiye değil ileriye bakarsan odak noktan orası olduğundan şeritten çıkmazsın, bir tık yavaşla, ve stresle direksiyonu çok sıkı sıkı tutma, hafif hareketlerle kullan çünkü ne kadar gücünü verirsen araba kayar. Ben ilk zamanlar karda, yağmurda hep kaydırıyordum. 2 kere kaldırıma çıkmışlığım oldu 😁 Ama yıllardır tır şoförleri gibi kullanıyorum 🤓 Eşini de boşver klasik erkek tripleri 🥱