Usnac1995 Zamanla aynalara baktıkça gözünle mesafeyi hesaplayabilecek kıvama geliyorsun. Park ettikçe beynin hafızaya atıyor, tecrübeyle kırılıyor o korku. Önüne büyük araç vesaire çıktığında panikleme konusu da şöyle, o an karşındaki araçtan el işaretiyle müsaade iste, hızlıca düşün, öyle aksiyon al. Herkeste oluyor bu korku. Panik olunca durman gerekiyor ki öyle çarpma durumu olmasın. Bu da pratikle çözülecek. Bilmediğin yollara gidememe olayını da ben şöyle aşmıştım, yeni caddelere, yeni sokaklara, yeni kavşaklara girdim bilerek kendimi test etmek için. Biraz üstüne gidince o da çözülüyor. Ama benim kırılma noktam İstanbulda iş çıkış saatinde kaza olmuş bir otobanda 2 tır arasından çıkmaya çalışırken olmuştu. O an o korkuyla en doğrusunu yapacağım hırsıyla usta gibi kullanmıştım. 3 erkekle kavga etmiştim o gün 😂 Demem o ki biraz üstüne gitmekle ve pratikle hallolacak 🥲