bir1anne kabakcekirdegi 2 kere uyarı aldım Anladığım kadarıyla sınırdayım 🥲herkese tavsiyem polemiğe gireceğiniz postlara hiç cevap yazmayın. Çünkü bazı insanlar sadece duymak istedikleri cevapları alabilmek için soru soruyor. Eğer ona katılmazsanız gereksiz tartışma çıkıyor. 🥲🥲🥲hesabımız sıkıntıya giriyor o yüzden gerek yok…
patlakprezervatif Retzja bence öyle değil o. O kadar askı alıp dönen var. Papulik mesela belirli aralıklarla askı alıyor 😄
patlakprezervatif tgcyi profil kısmında gönderirlere tıklayınca aşağıda moderatör uyarıları olarak çıkıyor
Retzja tgcyi Foruma girdiğinizde sol üst köşedeki 3 çizgiden profilinize girin, en üstteki gönderiler kısmına tıklayın, moderatör uyarıları kısmında.
simseklivekalpli oylesinebiri__ kimsenin açtığı posta karışmayıp sakin sakin başka postlara ilerlemek lazım 🌸
simseklivekalpli kabakcekirdegi forum kurallarını kullanım şartları kısmından okuyabilirsiniz annemiz 🌸
Elfgrn Deletedmom2987 Ne yaptın da öyle oldu 😂😂😂 normalde kolay kolay ömürlük verilmez. Aynı kural ihlalini inatla yapman lazım ki öyle öbür tarafa uğurlanirsin. Normalde kısa bir tatil veriyorlar. 😂😂
-SweetPanda- Deletedmom2987 Hahahaha kızzz naptın da ömürlük müebbet aldın😅 Benim 4 tane uyarım varmış, birtanesini @[silindi] sen vermişsinnn banaa göz yaşım pıt. O zamanlar yeniydim🥲
Deletedmom2987 kabakcekirdegi yok ben karıştırmadım karıştıranlara laf yetiştiriyordum kurunun yanında yanan yaş oldum
Meri-Mel [silindi] 7 uyarım olduğu halde bir kez askı alan ben 🌞 dedi ve süresiz mapus aldı olmam umarım 🤣🤪