asrinhatasi kabakcekirdegi kafalarına göre biraz askı meselesi. Mesela hiç kavgaya karışmadığım halde hatta herkesin çat çat askı aldığı postlara yazmadığım halde 3 gün askı almışlığım var. 1 uyarım vardı o da baya öncesindeydi. Neden de belirtilmemişti. Mail attım dönüş de almamıştım. 😅
Deletedmom2987 kabakcekirdegi yok ben karıştırmadım karıştıranlara laf yetiştiriyordum kurunun yanında yanan yaş oldum
Elfgrn Deletedmom2987 Ne yaptın da öyle oldu 😂😂😂 normalde kolay kolay ömürlük verilmez. Aynı kural ihlalini inatla yapman lazım ki öyle öbür tarafa uğurlanirsin. Normalde kısa bir tatil veriyorlar. 😂😂
Elfgrn Deletedmom2987 😂😂😂 Aman dikkat et tekrardan uzamasın. Ben bir ay tatile çıkmıştım o sıra bayağı zoruma gitti girmedim buraya Tatil dönüşü bile 😂😂 O yüzden artık geri tutuyorum kendimi
Deletedmom2987 Elfgrn şimdi muhattap olmuyorum kimseyle daha doğrusu pek girmeye zamanım olmuyo 2 bebeyle kaoslar bitmiş oluyo 🤣
[silindi] kabakcekirdegi niye kapansinki benim 8 ihtar😂 cok agır birsey yaparsan hesabin komple ucurulur😂
-SweetPanda- Deletedmom2987 Hahahaha kızzz naptın da ömürlük müebbet aldın😅 Benim 4 tane uyarım varmış, birtanesini @[silindi] sen vermişsinnn banaa göz yaşım pıt. O zamanlar yeniydim🥲
Deletedmom2987 -SweetPanda- Hahahaha kızzz naptın da ömürlük müebbet aldın😅 2022 deydi ya görüş ayrılıkları çok vardı 😀
kabakcekirdegi Arkadaşlar yeter postumdan çıkar mısınız bakın yönetime eleştiriler falanda geliyo beni uçuracaklar şimdi