kabakcekirdegi ama ihtar almadan da askı alınıyor diye duymuştum. Hatta annenin biri post açmıştı taraf tutuluyor bu askı süresi fazla değil mi, ben neden askı aldım diye? naime hanım askıya ben almışım hatta az olmuş diye ekleme yapmıştı. İhtar olsa niye askı aldım der miydi 🤔