Ya benimkide 7 bucuk aylıl son iki haftadır yemek yemek hiç istemiyor normalde bizim elimizde görünce saldırırdı😁 zorla yediriyorum bikaç kaşıl bi haftadır gece aglayarak uyanıyor yanıma alıyorum emziriyorum sabaha kadar yüz defa ağlayarak emmek istiyor da anlayamadım açlıktanmı yoksa diştenmi dişte gözükmüyor hala