Merhaba kızlar, artık kafayı yemek üzereyim. Normalde gece 2 kere uyanan bi oğlum vardı ama son 1 aydır her gece aynı saatlerde 1milyon kere uyanan bebeğim var. Uyumadsn önce önce meme sonra mama veriyorum mutlaka gece 1 kere de meme dışında mama veriyorum. Her uyandiginda mızmızlanarak uyanıyor. Aç desek değil, diş desek henüz diş yok ama belirtide yok.gaz diye düşünmüştüm ama kendisi çıkarıyor zaten. Artık sebep ne olabilir sizce ? Yaşayan var mi benim gibi?