akillibidikcgty canım benimki de öyleydi ben ek gıda verirken zorlanıyordum yemiyordu şimdi 9 da uyanıyor emzirmiyorum 11 de kahvaltı veriyorum 3 gibi yoğurt 6 gibi tarhana yada başka çorba gece muhallebi yediriyorum emziriyprum 11 de yatıyor gece 5 te kalkıyor sadece 9 da uyanıyor düzene girdi açlık tek sebebi yeterli beslenmediğinde benimkide öyleydi. Tek sorun yemeği çizgi film olmadan yemiyor bende mecbur açıyorm😭