karpuz_ koyumor aloe veralı olandan kullanıyorum pişik vs hiç bişey yapmadı ama daha iyi arıyorsanız uni baby yenidoğan alın
koyumor ozbaay peki şu e bebekte satılan pamuk kutuları varya onlardan kullanıyor musunuz bana çok hijyenik gelmiyo
ozbaay koyumor hayır ben saklama kabına koyuyırum zeytinyağ ve kaynayıp soğumuş çeşme suyu karıştıyorum
idildeniz35 koyumor kızım 13 aylık hala ğamuk kullanıyoruz, pamuğun ıslak kalması bakteri üretebileceğinden anlık olarak ıslatıyorum. Bir kere ıslak mendil kullandım ama hiç içime sinmedi sanki yeterince temizlemiyor gibi geliyor
mormnkse23 koyumor pamuk kutusu aldım ama beklemesi hijyenik gelmedi pamuk kutusuna anlık ıslatıyorum. Küçükken Termosa sıcak su dolduruyordum pamuğu ılık suyla ıslatıp siliyordum totosu üşümesin diye görenlerin garibine gidiyordu 😂😅
Kartanesi26_ koyumor 9 aylık hiç ıslak mendil kullanmadık kız bebek doktorumuz ıslak mendil tüylenme yapar dedi
koyumor idildeniz35 ay ben de dışardayken ıslak mendil kullanıyorum ama banada temizlemiyomuş gibi geliyo bide içeriği ne kadar temiz olursa olsun değilmiş gibi geliyo
idildeniz35 koyumor yani dışarıda da bir şekilde bulunuyor musluk ya en kötü yanımda küçük şişe su taşıyorum ben
koyumor karpuz_ uni baby yenidoğan kullanıyorum memnunum ama baby turcodanda memnun olan vardı baya o yüzden sordum
zeydefe koyumor özellikle kışın daha zor oluyor bebişiniz küçükmüş daha 🥰 ben ebebekten ıslak mendil kutuları satılıyor ondan alıp peteğin üzerine koyardım çok az bebek yağı ve su koyar pamukla öyle silerdim hem soğukta olmazdı
koyumor zeydefe mantıklı ama omada hijyen açısından zararlı diyolar genelde küçük bi Şişe taşıyorum yanımda anlık olarak ıslatıp kullanoyorum çok zorda değil zatem🥰