koyumor Kızlar merhaba kızım 2 aylık olucak doğdundan beri evde pamuk dışarıda ıslak mendil kullanıyoruz sizler ne zamana kadar pamuk kullandınız
zeydefe koyumor ben ilk 6 ay kullandım sonra molfix almaya başladık pek pişik yapmadı ara ara yediklerinden dolayı olduğunda yıkamaya başladım o zaman da geçti
2_oglanannesi koyumor büyük oğlum bezden çıkana kadar pamuk kullandım hatta dılarda bile. Küçük 10 aylık hala pamukla devam
zeydefe koyumor özellikle kışın daha zor oluyor bebişiniz küçükmüş daha 🥰 ben ebebekten ıslak mendil kutuları satılıyor ondan alıp peteğin üzerine koyardım çok az bebek yağı ve su koyar pamukla öyle silerdim hem soğukta olmazdı
sek_kahve koyumor doğduklarından beri ıslak mendil kullandım, kakalarını yaptıklarında çeşmede bebek sabunuyla popişlerini yıkardım suyu ılıtıp
duyguluinsan koyumor ilk 6 ay pamuk, 8 aylık ek gıda döneminde kaka sayısı çok arttı, pamukla devam edemedim.