koyumor zeydefe mantıklı ama omada hijyen açısından zararlı diyolar genelde küçük bi Şişe taşıyorum yanımda anlık olarak ıslatıp kullanoyorum çok zorda değil zatem🥰
mormnkse23 koyumor pamuk kutusu aldım ama beklemesi hijyenik gelmedi pamuk kutusuna anlık ıslatıyorum. Küçükken Termosa sıcak su dolduruyordum pamuğu ılık suyla ıslatıp siliyordum totosu üşümesin diye görenlerin garibine gidiyordu 😂😅
koyumor mormnkse23 ay hayır bence ben de ıslatıp göğsümün arasına koyuyodum ya da elimde bi süre tutup ısıtıyodum tuhaf bişey değil gayette haklıyız ısıtmakla😂
mormnkse23 koyumor evet bizde öyle yaptık elimizle ıstırdık ağzımızla huhh huhh yapardık ahahaha sıcak su aksın diye boşa su akıtıyorduk falan Allahtan aklımıza termos geldi bi kaç gün sonra 😅
koyumor mormnkse23 ahahah zaten biberonları vs steril etmekten su aldı başını gitti ben de genelde petek üstünde tutuyorum ama termos mantıklıymış😂😂