sek_kahve
Şöyle diyeyim ben 3 farklı psikiyatristle görüştüm. En son görüştüğüm de devletteydi. Her zaman yapıldığı gibi, öğretmene bir form verdi. Sadece “zeka olarak gayet iyi” dedi. Çok uzun süreden beri gittiğimiz düzenli bir doktor yok.
Özele gideyim dedim ama kime götüreceğimi bilemedim. Para vereceğim ama o paraya değsin istiyorum. İlacı kullanamama sebebi de şu En son götürdüğüm doktor ilaca rapor çıkartmamış. Geçen hafta cuma günü ilacı bitti. Aynı ilaçtan benim de vardı, ben de kendi gittiğim psikiyatristten almıştım. Sınavlara çalışayım diye yakın tarihte alınmış bir ilaçtı. O ilaçları da bulamadık.
Tabii kırmızı reçeteli olduğu için eczane vermedi. Zaten rapor da yokmuş. Sağlık ocağına gittim, o da vermedi. “Rapor olsaydı verirdim” dedi. Sonra dedim ki, artık kendi doktoruna gideceğiz. Hiç beklemek istemiyordum, o yüzden sağlık ocağına gittim. Kendi doktorunu MHRS’de göremedim. Başka doktorlarda da 12–13 gün sonrasına randevu vardı.
Şöyle düşündüm başka bir doktora gidersek tekrar genel bir muayene ister. Bir hafta sonra tekrar gel-git durumu olmasın diye, bir iki gün daha bekleyeyim dedim.
Bu arada annem ameliyat olmuştu ve birkaç gün önce dikişlerini aldılar. Ben de anneme, “Eğer farklı bir doktor direkt ilaç yazarsa, o doktordan randevu alayım” dedim. Sekreter de “Zaten reçetede görünüyor. İlaç kullanıyorsa, çocuk doktor bakar, ona göre ilacı da yazar” demiş. Kendim hastaneye öncesinde aradım tabii ama psikiyatri bölümünü düşüremediğim için anneme sordurdum.
En son götürdüğüm doktorda görevlendirmeye gitmiş ve bir ay sonra gelecekmiş. Ben de başka bir doktora haftaya perşembe gününe randevu aldım yani haftaya perşembe’ye kadar ilaçsız devam edeceğiz inşallah tekrar öğretmene form vereceğim deyip de bir hafta daha bizi oyalamaz. Oraya götürdüğüm zaman doktora testi soracağım artık.
Bu arada ikinci gittiğimiz doktor “Zeka testi yapılsın ama bekleyin” demişti. O doktor da başka bir yere görevlendirilmiş. Tabii biz ilçede yaşıyoruz. Gittiğimiz hastaneler bize göre gidiş gelişi daha kolay.