Dondurmalikahve Bütün duygusal belirtiler nelerdir, bilmiyorum. Yeğenimdekileri söyleyeyim. Hırs ve sıkılganlık yok. Çok duygusal. Geçmişe çok takılı kalıyor. Adalet arayışı çok yüksek. Ve verilen kararları çok fazla sorguluyor. Tatmin olana kadar da neden diye soruyor. Fakat bu dümdüz on kere neden diye sormak şeklinde olmuyor.
Yetenekle giren çocuğun akademik başarısı yüksek değil dedim ama çok yüksek değil demek daha doğru olur. Çünkü çevresinin akademik başarısı çok yüksek olunca onunki biraz aşağıda kalır gibi oldu. Annesi, babası, abisi gerçekten çok zeki ve çok iyi okullarda okumuş insanlar. Yani küçük çocuk ülke ortalamasının üstündedir muhtemelen.
6 yaşta da yapılan zeka testleri varmış. Sizin de şüpheleriniz varsa bir götürün isterseniz.🌸