Ffffo benim eşim geçen yıl bıraktı bizede memurluk sözü verdiler geldik kadro yok bekliceksin dediler eşim pişman değil tabi zorluk çektik ben hamileydim eşim şimdi askeri ücretli bı ise girdi hafta sonlarıda ek isi var ona gidiyor yaz döneminde ev kirası yok geçinmeye çalışıyoruz ama bu meslekteykende pek bı bereketi yoktu zaten evet zor tayin görmek sürekli insan tanımak hakkınızda hayırlısı zor bı meslek bıraksa dert bırakmasa başka dert