bianneo
Kisirvetursu
Memur olmak için gerçekten gecesini gündüzüne katıp çalışan insanlara saygım sonsuz. Onlar da ciddi bir emek veriyorlar. Ama bizim mesleğimiz de dışarıdan göründüğü kadar kolay değil. Biz de bu hakkı masa başında değil, sahada dağlarda, operasyonlarda ailemizden ayrı kalarak kazanıyor
Kimi geceler aylarca evlerini göremiyor, kimi zaman can güvenliğimizle ilgili riskler yaşıyoruz. Yani aslında herkes kendi alanında emek veriyor onların sınav zorluğu varsa bizim de görev zorluğumuz var.
Bu yüzden bizim süreçlerimizin farklı olması kimsenin hakkına girdiğimiz anlamına gelmiyor. Sadece mesleklerin yapısı birbirinden farklı. Herkes kendi yolunda alın teri döküyor. Ben kimsenin emeğini küçümsemem ama bizim de bu mesleğe emek vererek geldiğimizi bilmenizi isterim.