Merhaba benim eşim de uzmanlıktan ayrıldı, kpss ile atandı şükür üç yıl olacak ve çok mutlu.. Memlekete 20 saat messfedeydik şimdi yarım saat mesafedeyiz :) biz çok şükrediyoruz bir gün bile pişman olmadık dilerim hakkınızda en hayırlısı en güzeli olur içinizi ferah tutun ve her şarta ayak uyduruyor insan öyle düşünün