miran69_ evet öyleymiş Pişik yapar yapışır Dedi bizede doktor bardak yok bez yok hiç bi şekilde o bölgeye birsey ile temizlemek yok dedi Ne dediyse öyle ilerliyoruz bugün daha iyi bebeğim kakasını yaptı batikon damlattık o şekilde bezledik batikon temizlemiş hiç el sürmedik sizede çok geçmiş olsun 🌸