nisaslan58 şiş olmasını ilk defa duyuyorum benim bebeğimde hiç şişlik olmadı, evet bize de batikon vermişti damlatıyorduk pipisine, sünnetten 5 gün sonra duş yaptırabilirisniz dedi. Ekstra olarakta yapışıklık olmasın diye arada bir pipisini sıyırmak gerekiyor sünneti iyileştikten sonra hemde idrarından oraya birikiyor kalıyor aralarında. Şuan bebeğim 6.5 aylık neredeyse ayda 1 sıyırma işlemi kantaron veya antibiyotikli kremi ile yapmaya devam ediyoruz