monica50 farzından ziyade el kadar daha hayata adapte olamamış bebeğe anesteziyle tamamen keyfi bir operasyon yaptırıp acı çektirmek çok mantıklı gelmiyor bana. Her operasyonda da risk vardır ayrıca bunda da olabilir, biz büyüyünce yaptırmaya karar verdik 6-7 yaş civarı. Geçen takip ettiğim çok ünlü bir çocuk doktoru da kendi oğluna o yaş aralıklarında yaptıracağını söyledi ve içim rahatladı