kelebekmom oyoyoyyedibeni Bende aynı sayılırım bozuyorum sonra devam. Diyetisyenle ilerliyorum. Siz kaç kilosunuz
kelebekmom oyoyoyyedibeni Nasıl düştüyseniz o şekilde inersiniz yine 🤭başlayın yeter ki. Bu bi süreç kısa olmuyor ne yazık ki :)
kardelen1209 kelebekmom keske o motivasyon bende de olsa 79 kiloyum 60 a insem yeticek ama inemiyorum 2 gun diyet yaparsam 3. Bozuyorum
kelebekmom kardelen1209 Bozdum diye düşünmeyin bu bi süreç:) bende birden ve kısa sürede vermedim ara ara kaçamaklar oldu devam ettim kaldığım yerden..sürdürülebilir yaparsanız gidiyor bi şekilde ☺️
kardelen1209 kelebekmom Keşke gitsee 😁 bugün tekrar denicem bakalım inşallah devam eder 3 4 gün sürdürebilsem devami gelicekte işte cikolataya tatliya dayanamiyorum 😁
kelebekmom Dedektifgadget Merhaba evet:) sabahları aç karnına grow with jo yapıyorum inanılmaz inceldim.. beslenme olarak da aralıklı oruç. Tabi dayanamıyorum bazen bozuyorum da
oyoyoyyedibeni mamacitaa_ bugun başladım tekrar hatta sporu mu bile yaptım cok hızlı bir girişle size yetisecem insallah 😂
oyoyoyyedibeni mamacitaa_ grow jo yarım saatlik yaptım kollarım pert yaa bayadır yapmayınca 😂 insallah hepimiz istediğimiz kilolarda sağlıkla oluruz canım ♥️