Süperrrr işte bu. Bende doğum sonrası 20 kilo verdim. 85 ile başladım şuanda 65 oldum. Diyetisyen ile ilerledim sonrasında nasıl beslenmem gerektiğini öğrenip normal devam ettim. Son 5 kilom kaldı 1 senedir diyetteyim. Bozmalar sapmalar bırakmalar oluyor ama geri alma cok olmuyor dengeli gidildiğinde. Umarım hedefinize en kısa zamanda ulaşırsınız ♥️