Ben de 3.5 ay önce 72 ile doğuma gittim şu an 61 kiloyum 😌 hareket olarak evin koşturması diyebilirim 😅 gebelikte 10 kilo almıştım ama süper gıda kategorisine giren takviyeler kullandım ne bir ödem ne bir kramp hiç bir şey olmadı hala devam ediyorum süt kalitemin artması için
Emziriyorsanız diyet yaparken çok dikkatlı olun lütfen hücreleriniz iyice boşalması ve kan değerleriniz düşmesin en önemlisi sütünüz azalmasın ♥️