fraubi hanımefendi siz nasıl bir kafa yaşıyorsunuz anlamadım ama zil çalmadan önce öğretmenler odasında oturulur zil çalınca kalkılır sınıfa gidene kadar 2 dakika geçer. Ben de zil çalınca öğretmenler odasında değil de okulun kapısından girmiş oluyorum. Arada bir fark yok yani her öğretmen sınıfa çıkana kadar 2 dakika derse geç girmiş olur bunda bu kadar abartacak bir şey yok ben bunu kastetmiştim çok abarttınız. Başka saçma sorununuz var mı😂